Clint&Klint

onsdag, juli 12, 2006

Allora..Genifòrklara Materazzi.

Grym stàmning hàr pà internetcafet, tror att Limp skulle trivas hàr. Han som jobbar hàr spelar nàmligen disco-musik sà som "The Hustle" & "Get back where we started from" :)

Hur fan kan Zidane bli framròstad som bàste lirare i Vm? Ge det till Canna eller finalens store lirare Materazzi. Kuk-fransmànnen som satt pà samma restaurang som jag satt och ropade ut "ZIZUU!" konstant nàr skallnings killen hade bollen under matchen.

Laddar upp lite bilder fràn Sòndagens guld-fest i Siena i veckan eller till helgen.

Juve ner i Serie B enligt dom senaste rapporterna. Ska Inter àntligen lyckas vinna ligan i àr?
Vilket lag Juve hade. Vàrldens bàsta spelare: Cannavaro. Vàrldens bàsta ytterback: Zambrotta. Vàrldens bàsta màlvakt: Buffon.

Tràkig nyhet fòr mig idag. Jag àr tvungen att gòra ett spràkprov 4 augusti fòr att fà tillgàng till mitt studiebidrag fràn Sverige. Det gick inte att lalla pà hur som helst som jag trodde bara fòr att jag var svensk.

Ciao, buona giornata.

Avslutar med nàgra visdomsord fràn en kànd aktòr:
“The less secure a man is, the more likely he is to have extreme prejudices.”
– Clint Eastwood, actor, director