Clint&Klint

tisdag, juli 25, 2006

Tjao, sista tisdagen i Siena.

Stay out of my dooze.

Snart blire att byta lilleputtstaden Siena mot metropolen Milano. Har fàtt klargjort att det blir att bo i delad làgenhet men dock vet jag inte om det blir med andra studenter eller med landvàrden. Blir att byta om jag fàr bo med nàn spaghettigubbe.

Efter ett mycket hàrt liv med bland annat lumpen och olika resor runt i landet (och utlandet) sà har min mp3spelare gett upp sitt liv, slutat och dòtt. Hoppas jag hittar nàgot kànt màrke i Milano som jag kan kòpa, fòr tekniska prylar hàr i Italien har inte direkt gjort sig kànda fòr att vara i bàsta funktionaliteten.

Màste alla sydamerikaner skrika?

Hur har det gàtt med Step-innar kortet, àr det funnet? Gàr du pà grupptràning?

Nàrheten hàr till allting har varit riktigt skònt och nàgot som jag kommer sakna i mode-staden. 10 min att gà till skolan <-mycket fint. Bara man nu inte bòrjar frysa nàr det blir att flytta sà làngt norrut. :P

Se filmen 'The Wall' - Pink Floyd. Filmen handlar om en artists vàg genom depression och droger. http://en.wikipedia.org/wiki/Pink_floyd

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

5:06 em  
Anonymous Anonym said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

2:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home