Clint&Klint

söndag, september 17, 2006

...Sitter och väntar på Arlanda i på flyget till Paris som går 14:35.

Jaja, det var mycket man han me tyckte jag själv nu i dagarna när jag var hemma i Sunderbyn. Lira tennis - gick hyfsat fast man inte spelat på hur länge som helst typ. Träffat en på 2klints redaktionen samt cujjan och kivvo. Mycket trevligt! For också till Olle Ws nya lägenhet på varvet och träffade gamla bekantingar som muskel-widmark, lasse, calle, olle, kängrun. Roligt att hänga runt me frillan på lördan också. Vi drog en klassisk dra-in-till-stan-kaffe..men den här gången tog jag stridsvagnen och vi körde till svartöstan där vi hittade nått fik. Fråga mig inte varför vi orkade fa dit men chillat vare. Under vår tur dit ut så han vi se en annan gammal grabb. Det ryktas att han kommit i målbrottet aldeles nyligen. IAF vi såg han sittandes på en busshållplats och märkte också att han lagt på sig massor av kilos på magen. P-K kallas han..kul att se han.
Drog senare till perssons på kvällen för att snacka gamla minnen samt dricka whiskey. Jag tror vi både blev ordentligt fulla iaf - och idag är man något mör och seg. Frill har köpt en ny gitarr också. Låter riktigt bra när han lirar "gimme shelter". Blev hemkomst typ 03.00 när man också hade hunnit me att dricka från hans plastdunk också.

Men man skulle haft mer tid att tatta runt i luleå!

Nu är jag påväg till nya landet frankrike för att lära mig ett till nytt språk. Men vafan ska jag göra sen? Vad skulle jag passa bra som? Sopbilschaufför typ?

Vakten såg mig roligt. jag brukar ha mycket kontakt med dom där inbicilla idioterna. JAG TROR faktiskt herr SUndström ville supa mig under bordet den där kvällen. hmm. å det var väl det som hände. kuk
Märklig kväll. Inte lika trevligt som vi brukar ha på uteställena. Det vart ju nå halvtaskigt när vi stod vid dom där jävla spelborden så´mycket. Hur fan gick det till? Jag har en lucka just när vi ska ut ur cleo. Men jag vaknar upp när vi står och snackar utanför Åhléns. Medans vi pratar så är cujo försvunnen av någon anledning? Men jag kanske inte märkte pga att jag hade hinkat i mig så jävla mycket alkohol den kvällen. Lyxlirarn åker taxi själv !! Det börjar bli ofint att åka buss numera. (?) själv låg man på golvet i en lägenhet på lingonstigen. Tack för att du kan låta fylleaset jag själv få en madrass att sova på ibland - det är mycket bussigt!