Clint&Klint

måndag, september 25, 2006

Skaffa aldrig en @spray.se mail, bara skit.

Min blockar de flesta mail jag forsoket senda iaf. Har skaffat en ny mail: eklund@hotmail.FR . Fin mailadress tycker jag sjalv. Nastan lika fin som petter@ktv.nu .

Laskas det i munnen nar du tanker pa den har dvdn Sundstrom? :P
http://www.uncut.net/film/the_coen_brothers/reviews/8748

Natten borjar bli sen nu. Har suttit och pluggat det har spraket pa ett stort bibliotek inne i stan hela dan/kvallen. Trevligt, alldelles knapptyst trots en hel dros me studenter. Skit att jag ska ha mitt abake till dator dock som jag inte vagar ta dit och brumma med, hade kunnat anvanda den till gratis tradlost internet. Hmm, och fa se om jag hinner bli nerslagen pa vandringen hemmat till ghettot dar jag nu bor. Det kan vara lite sma farligt i den har stor stan ibland. Men det ar lugnt, inte klarar val nan fransman sla ner en svensk?

Synd att min syn pa zigenare har blivit sa nattsvart sedan jag akte utomlands. Mer om de senare. Inge tid kvar pa datorns tidur nu.
God natt.