Clint&Klint

lördag, oktober 21, 2006

Jack

Det har blivit riktigt mycket whiskey hâr i Paris. Italienaren kallar mig Jack numera efter flaskan Jack&Daniels.
Igâr begick man bedriften att sjunga Hendrix - Hey Joe med nâgon musikalisk stjârna pâ grâset framfôr Eiffeltornet. Fint att det sups hârdare hâr ân me eleverna i Italien. Nâgon har alltid lyckas spy varenda gâng.
Jag lâr dock inte begâ det snedsteget.
Det âr bevisat ocksâ genom fôrra helgens hândelse nâr jag och en hollândare skulle dricka som svenskar. Han hamnade pâ toaletten och spydde i en hink framfôr sig medans jag fortsatte med festandet.
Sen igâr sâ bôrjade en snubbe mucka grâl med mig och efter att jag lade fram att "jag har boxats i Sverige i tre âr". Han kallade pâ sin *familj* som bestod av tre till muppar i hans âlder. Vâldet minskade dock efter *familjens* ankomst som tur var. Kul dock att man avslutade kvâllen liggandes i en sâng mittemellan tvâ hollânska tjejer.
Gôr om den bedriften Clintan; i Paris ocksâ ;)