Clint&Klint

söndag, oktober 15, 2006

Ett smart folkslag

Hejj bloggen.
Lâmnar ett avtryck hâr innan jag drar vidare till lâgenheten. Ny skolvecka och jag âr absolut inte med i det tempo vi âr uppe i just nu. Men jag fôrsôker och ska komma ikapp. Kanske âr bâttre att dra hem och plugga ân att sitta hâr (?). Enligt Cujjan och troligen ocksâ Limp sâ lever jag ett riktigt glassarliv just nu. Hâller med. Inte helt fel att plugga frân 09-13 pâ dagarna och sedan gôra vafan man vill sedan. Men det kostar cash att glassa ocksâ, det âr ju inte sâ att jag fâr hem nâgon lônecheck varenda mânad.

Limp - fixa vâr tennissida! Den bôrjar ju tyna bort dâr i cyberrymden och âr mycket oattraktiv.

Har sett en rulle ang hur vi ska râdda vârlden frân globaluppvârmning och den var hyfsad fakiskt om man orkar sitta dâr och lyssna pâ massa statisik ang hur mycket koldioxid vi har fôrst^rt v^r vârld med. Jag ska râdda vârlden

I bakgrunden spelas indisk musik pâ internet cafeet. Indierna âger varenda j^dra cafe fr^n italien till frankrike. Ett smart folkslag.

Ska fixa en hollânska, gillar deras sprâk. - ek hap un groz pimel.. ek vill nougen in der koegen..(stavas ej sâ)