Clint&Klint

onsdag, november 15, 2006

Pardon

Jahaja! Dâ bloggar jag hellre pâ den hâr bloggen.

Din Duderino design âr lite halvgrâslig, ser ut som om jag gjort den pâ min Amiga 600 âr 1993. Ursâkta kommentaren men den ser inte snygg ut.
Just nu tycker jag om att teamblogga, har gjort det sâ lânge sâ att man har bôrjat bli van. Vi kan bjuda in Cujjan om du vill att bloggen ska ôka i textmângd. Men om du slutar pâ redaktionen sâ âr det ditt val; iofs det âr râtt lâgavlônat arbete. :)

Snôgrottor, âka i sandgropen och leka runt i snôn;
Minns du i lumpen nâr man var tvungen att bygga bivacker, sova utomhus i ôver -20 och âka skidor flertalet kilometer med vitablixten. är faktiskt hiskerligt likt det du pratar om *gaaah*! :)

Min drôm âr att bli ett totalt fys-fenomen och kunna âka vasaloppet utan syrgas. Men det kommer ta mânga bodypump pass de fyfan..vill ocksâ bli ett stretch-fenomen.

â skâgget:
Om jag ska spara ut skâgg sâ kommer det se jâvligt halvtaskigt ut. Muscha lâr jag ha men skâgget vâxer inte jâmt.

Funderar pâ att lâgga in lite idolbilder pâ Safin + lite annat om det âr ônskvârt.

Har varit och besôkt "Franska ôppna" arenan ocksâ samt deras museum med b.la. Bjôrn Borg fângad pâ bild. Trâkigt att man ej kunde entra planen. Fick stâ dârutanfôr och smygtitta in utan att bli inslâppt. Medans jag blickade inât sâ spatserade nâgra ôverklassgrisar dârinne som av nâgon anledning blivit inslâppta. -Oschyst

SER RIKTIGT KALLT UT Pâ CYKELBILDEN